Friday,sweet -sweet day…

Da..mi-am luat ciocolata Milka (capsuni si iaurt) si am trecut pe aici sa scriu cateva randuri-ganduri.

Le-am avut mai devreme cand am iesit din firma sa imi cumpar ciocolata si, pentru ca era fain afara, m-am mai plimbat pe strazile din jurul firmei. Si am ajuns la concluzia ca-mi place jobul asta ca pot sa ma plimb asa, in miezul zilei, cand am chef..daca am chef…

Am mai concluzionat si ca:

-imi place sa ma uit in curtile oamenilor (da, stiu, e ciudat) si sa casc gura la ce se vede pe-acolo

-daca au caini care vin la gard imi place sa vorbesc cu ei :)

-imi place sa ma plimb pe jos pe stradute fara trafic (inclusiv pietonal)

Si am ajuns la concluzia ca si casutele astea sunt destul de singure ele in timpul zilei..cand stapanii probabil ca sunt indesati prin birouri…

In aceasta scurta peregrinare am avut urmatoarele surprize placute:

-intr-o curte un bebelan in pampersi tragea o pisica de coada. pisica docila nu incerca sa scape.

-in alta curte o batrana sapa in pamant si punea flori portocalii

-un mosulet fooooarte mic si slabut vopsea un cadru de metal

-in mijlocul unei alei zacea abandonata o stropitoare verde din tabla

Mi-ar fi placut sa am aparatul foto cu mine, desi nu stiu daca nu cumva invadam intimitati facand poze oamenilor la ei acasa, la ei in curte…Poate e mai bine ca nu l-am avut…