LA MULTI ANI FRUMOSI!!!

Imi amintesc cu mare drag cum am inceput noi sa fim prietene buneeeee. Imi amintesc foarte bine cum a inceput prietenia asta a noastra, care prietenie sa faca bine sa tina pana la capatul lumii si inca o zi :)

In cei 5 ani de liceu petrecuti impreuna am avut o relatie superficiala, as zice eu. Tu cu trupa ta, eu cu trupa mea. In ciuda faptului  ca am impartit aerul aceleasi sali de clasa pentru mii de ore, scanteia legaturii noastre inca nu s-a nascut :)

Din perioada liceului imi amintesc o Christiana rebela, o persoana cu inclinatii artistice deosebite. Pictai minunat(cred ca asta e prima amintire de-a mea in care apari tu, te vad pictand), cantai superb, te imbracai original, traiai -pe cat posibil intr-o scoala “normala”- dupa regulile tale …

Imi amintesc de tine scriind in jurnal, razand liber, purtand fuste mini si iritandu-l la maxim pe dirigu’ cu asta :)

Dar cred ca una dintre amintirile cele mai faine cu tine din liceu, este faptul ca tu erai sufletul clasei.  Ne scriai maxime mistok pe tabla si cugetam la greu la ele. Si, mai ales, ai cantat mereu  si m-ai incantat mereu cu muzica ta. Dupa cum ti-am mai zis, imi place sa cred ca sunt printre primii fani adevarati ai muzicii tale!!!! Cantai in clasa si nu numai, pana -fara sa realizam- noi, toate colegele, cantam si noi cu foc cantecele tale. Cel mai funny e ca ne-ai invatat, printre altele, cateva cantece croate care habar nu am nici in ziua de azi despre ce “zic” :)

Dupa liceu, ai plecat la Zagreb si eu eram la Lugoj si ai inceput sa trimiti scrisorele fostilor colegi. Si ce bineee ca ai facut asa, pentru ca iubesc sa scriu si sa primesc scrisori si uite ca asa s-a declansat legatura asta foarte faina dintre noi. Trebuie sa caut colectia noastra de scrisorele si sa le recitesc ca sunt foarte simpatice si sunt sigura ca o sa ma distrez de minune. Sa nu mai zic cat de originale sunt scrisorile tale. Nu pot sa uit ca ai lipit pe plic o data poza unei tiganci care se scarpina in nas :) Aiuritoooooooooo, te iubesc!!!

Dar aici ma opresc. Nu vreau sa fac publice toate “mozolurile” noastre :)

Esti cea mai talentata prietena a mea si esti una dintre comorile din viata mea. Iti multumesc ca existi si ca incanti lumea!!! Avem mare mare mare nevoie de mai multi oameni ca tine!!! Cloneaza-te sau fa copii …xerox, of course :)

Draga Christiana, sa iti dea Doamne Doamne multa inspiratie in continuare! Sa fii sanatoasa si la fel de frumoasa inside and out!!!

O mare imbratisare, Alimba China :)

P.S. la tine e deja ziua ta, de aia m-am grabit :)